| AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIK ! Sangat Setia of Fya Pelangi | +Follow | Dashboard |
HOME TUTORIAL & FREEBIES NOVEL ORDER


BREAKING NEWS !

Nak Jadi Ajen TOPUP MURAH ? :)



BERMINAT NAK JADI AGEN TOPUP ?

FACEBOOK :
TWITTER :

RM 50 - AM (ASSISTANT MANAGER) = Celcom 5.00%, Maxis 3.30%, Digi 2.20%
RM 45 - M (MASTER) = Celcom 4.75%, Maxis 3.20%, Digi 2.10%
RM 40 - D (DEALER) = Celcom 4.50%, Maxis 3.10%, Digi 2.00%
RM 35 - A (AGENT) = Celcom 4.25%, Maxis 3.00%, Digi 1.90%
RM 30 - R (RETAIL) = Celcom 4.00%, Maxis 2.90%, Digi 1.80%
RM 25 - FR (FIRST RETAIL) = Celcom 3.75%, Maxis 2.80%, Digi 1.70%
RM 20 - SR (SECOND RETAIL) = Celcom 3.50%, Maxis 2.70%, Digi 1.60%
RM 15 - TR (THIRD RETAIL) = Celcom 3.25%, Maxis 2.50%, Digi 1.50%
RM di atas adalah jumlah YURAN SAHAJA yang perlu dibayar untuk pendaftaran seumur hidup. namun, bole diupgrade jika mahu. 

modal ? TERSERAH. . . dengan serendah RM 10, sudah memadai.

maka, jika anda memilih pakej yang paling tinggi untungnya, AM. so, RM 50 ( yuran ) + katakan modal, anda nak guna RM 30 untuk jualan. so, RM 80 jumlah yang perlu dibayar untuk pendaftaran.

apa beza YURAN dan MODAL ?
YURAN dibayar sebab pendaftaran anda sebagai ajen. maka, hanya perlu bayar sekali sahaja.
MODAL adalah modal yang digunakan untuk jualan topup yang digunakan. jumlah modal juga bergantung pada anda sendiri.

* 1 SIM bole topupkan ke SEMUA RANGKAIAN ( termasuk number anda sendiri )
* topup boleh menggunakan cara TERUS MASUK atau PIN ( mcm kad )
* boleh tambah modal jika mahu. terserah, terpulang. bergantung pada anda kerana ia perniagaan anda dan untung 100% anda yang punya !
* boleh juga dijadikan side income ( terutamanya pelajar IPT ) untuk menambahkan pendapatan.
* boleh carik orang untuk daftar bawah anda.
* jangan risau, fya akan ajar satu persatu nanti :)

sebarang masalah, boleh terus tanya :)

SENARAI UNTUNG PENUH !


*tekan untuk lebih jelas


You. Speechless.


tanya sama pokok, apa sebab goyangg. . .
jawab angin yang goncang. . .
terbang burung terbang, patah sayap diduga. . .
seandainya rebah, kau masih ada. . .
na na na na na. . .

err -.-"
nampak tak ke speechlesan tu ?


* sepanjang duduk U, aku tak pernah lagi kena kelas even tutor sekalipun pada hari jumaat. tetiba, naik sem ni, ade. kuliah + tuto lagi.
* cuba tengok jadual selasa, pengsan tak pengsan. kejadian yang serupa pada hari isnin untuk sem lepas -.-"
* kerap kelas pagi + malam. petang, takde. penat kot ulang alik. takkan nak stay fakulti plak :'(
* then, banyak subjek -.-"
* lagi ? ntah. abeh daaa.

speechless.

Tepuk Dada, Tanya Iman. Di manakah Tahap Iman Kita ?



pernah tak kita mendengar atau mengetahui pepatah ini ?

" kadang Allah sembunyikan matahari. Dia datangkan hujan petir. kita menangis mencari di mana matahari. kita tertanya - tanya ke mana perginya ia. rupa - rupanya, Allah nak hadiahkan kita pelangi. "

walaupun mungkin doa kita tidak termakbul. tapi, percayalah pada Allah. sesungguhnya, Dia telah menyediakan yang terbaik untuk kita. Allah Maha Penyanyang lagi Maha Adil.

Allah tunaikan permintaan kita, beerti Allah sayang kita.
Allah lambat tunaikan permintaan kita, beerti Allah sedang menguji kita.
Allah tidak tunaikan permintaan kita, bukanlah beerti Allah tidak sayangkan kita. cuma, Allah da sediakan yang terbaik untuk kita :)

duduk. fikir sejenak. di manakah tahap iman kita ? adakah selama kita hidup ini, kita percaya dengan qada' dan qadar Allah ? bagaimanakah dengan rukun iman kita ? adakah dengan menunaikan rukun islam, maka, secara automatik rukun iman kita terpelihara ? sekadar perkongsian dan peringatan untuk diri sendiri dan antum sekalian :)

fikir. wallahualam.

Kemalangan Ngeri - Malang Tidak Berbau


* google image *

Nilai, 31 Ogos 1957- Berlaku satu insiden yang ngeri tak ngeri apabila seorang sahabat bertanyakan keskemaannya dengan peraturan jalan raya. maka, saya selaku pemberita melaporkan kejadian itu dengan menggunakan gambar di bawah. - BERITA BERHENTI MENGARUT.



huwaa. aku sememangnya gemar ke mana sahaja dengan menunggang motosikal. aku selesa dengan itu. even peraturan sekolah, matrik, U semua aku bole sodok. takde hal nak kena amik nama ke ape ke. tapi tidak untuk jalan raya.

setakat ni, peraturan yang tak pernah lagi aku langgar sebagai pengguna jalan raya :
- berhenti selepas garisan putih
- traffic light, of course
- letak kaki kat divider jalan
- potong double line
- tak pasang signal
- tak pakai helmet even just dalam kawasan kampung aku sendiri
- bawak hanya sebelah kiri, tak penah lagi kat tengah jalan. except nak melintas.
- etc. *tak engat da ape lagi. HAHA.

tu pun skema ke ? :O

sebab, aku nak mati dalam keadaan yang skema. sebab tu aku skema. then, nak jimat. takde makna aku nak sedekah duit aku buat bayor saman. baik aku beli makanan. kenyanggg. HAHA. tak nak aku jadi macam gambar atas tu. dengan tajuk berita macam tajuk entry ni. huu. seriauuu. maka, kita sebagai rakyat Malaysia, ayuhlah ikut peraturan jalan raya ! Salam Kemerdekaan !

poyo sehhh -.-" *ayat Anwar Hadi. WAKAKA.

ShareThis