| AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIK ! Sangat Setia of Fya Pelangi | +Follow | Dashboard |
HOME TUTORIAL & FREEBIES NOVEL ORDER


BREAKING NEWS !

Kemalangan Ngeri - Malang Tidak Berbau


* google image *

Nilai, 31 Ogos 1957- Berlaku satu insiden yang ngeri tak ngeri apabila seorang sahabat bertanyakan keskemaannya dengan peraturan jalan raya. maka, saya selaku pemberita melaporkan kejadian itu dengan menggunakan gambar di bawah. - BERITA BERHENTI MENGARUT.



huwaa. aku sememangnya gemar ke mana sahaja dengan menunggang motosikal. aku selesa dengan itu. even peraturan sekolah, matrik, U semua aku bole sodok. takde hal nak kena amik nama ke ape ke. tapi tidak untuk jalan raya.

setakat ni, peraturan yang tak pernah lagi aku langgar sebagai pengguna jalan raya :
- berhenti selepas garisan putih
- traffic light, of course
- letak kaki kat divider jalan
- potong double line
- tak pasang signal
- tak pakai helmet even just dalam kawasan kampung aku sendiri
- bawak hanya sebelah kiri, tak penah lagi kat tengah jalan. except nak melintas.
- etc. *tak engat da ape lagi. HAHA.

tu pun skema ke ? :O

sebab, aku nak mati dalam keadaan yang skema. sebab tu aku skema. then, nak jimat. takde makna aku nak sedekah duit aku buat bayor saman. baik aku beli makanan. kenyanggg. HAHA. tak nak aku jadi macam gambar atas tu. dengan tajuk berita macam tajuk entry ni. huu. seriauuu. maka, kita sebagai rakyat Malaysia, ayuhlah ikut peraturan jalan raya ! Salam Kemerdekaan !

poyo sehhh -.-" *ayat Anwar Hadi. WAKAKA.

4 Comment[s]:

c@pTa!n a!Dz@M said...

kira aku lagi skema dari kau lah sebab semua yang kau tak pernah buat tu aku dah selalu buat . haha . hebat tak ?

dEdEQ dE wIshEs said...

SERAM SEJUK WOOO

Zul De Alexis said...

erkk erk...wa tengok gmbr atas td...rasa nk pengsan..


nasib ang pemandu skema..awrrr

amranaiman said...

bagusnya org nilai ni :)

ShareThis