Pemenang | Segmen : Promosi Header Dan Nama Blog Saya !

assalamualaikum ;

alhamdulillah. segmen bermula dari malam 26th January haritu until lha malam ni, 6th February. seramai 30 bloggers yang sudi menerjunkan diri beliau ke ruangan segmen ini. terima kasih fya ucapkan. nak usha list para peserta and sambil mengeratkan ukhuwah ? bole klik SINI.

but, seperti yang dijanjikan di SINI ;

* klik untuk lebih jelas *

maka, pemenangnya adalah : -

* klik untuk lebih jelas *


ini adalah petikan yang fya copy cats dari entry beliau :)

. . . . . . Mia buat sendiri. Mia memang selalu tukar-tukar header dan background. Kalau dah boring asyik tengok tu je, nanti Mia akan tukar lain. Untuk header yang kali ini, Mia memilih gambar kami sekeluarga yang sedang menikmati juadah makan malam di Damai Seafood Village. Suasana persekitaran yang ala-ala kampung dan menyamankan. Menampakkan suasana keluarga yang bahagia dan harmoni.

Dibawahnya ada kata pujangga dari Henry Ward Beecher mengatakan "We never know the love of our parents till we become parents". Kasih sayang ibu bapa yang tidak ternilai harganya. Bila dah jadi ibu bapa, barulah kita tahu apa itu maknanya cinta dan kasih sayang terhadap anak.

Nama blog ini, Mia Liana. Nama Mia Liana dipilih sebab melambangkan kelembutan dan keayuan wanita. Jauh beza dari nama sebenar Juliana dan nama di emel, Eli Liana. Jadi kalau ada sesiapa panggil dengan nama Mia Liana, memang confirm datangnya dari blog ini. Senang dan mudah, tak. . . . . .


kalau nak tahu lebih jelas, kena lha pegi ke entry beliau ! fya da bagi link kann ? hehe.

maka, berakhirlah segmen fya untuk kali ini. sekali lagi, fya ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang terlibat secara lansung mahupun tidak lansung. sesungguhnya, fya da buat yang terbaik untuk ping semua entry para peserta. fya juga mohon jutaan kemaafan seandainya ade salah dan silap sepanjang menjalankan segmen ini. akhir kata, yang baik itu datang dari Allah, dan yang lemah itu juga datang dari Allah, tetapi berlandaskan atas kelemahan fya sendiri :)

; mood gather BCR belum habis

Comments

Mia Liana said…
wahhhh bestnya. terharu betul ni. salam kenalan juga dengan fya...
Mia Liana said…
for you...

http://www.mialiana.com/2012/02/mia-menang-segmen-promosi-header-dan.html
Unknown said…
tahniah buat MIa... :)
Mia Liana said…
terima kasih ya kak yong..