Lagu Carta TOP 5.

assalamualaikum ;

yeah. alhamdulillah. aku masih diberikan kudrat nak mengupdate lagi. sambil menghitung hari untuk pulang ke tempat aku belajar. maklumlah, cuti semester kian mencemburu. homaigod -.-" ngehh. and then, aku sedang kena tweet limit sebenarnya. HAHA. ni da masuk kali kesembilan aku kena baa. adoyy. kejam sungguh encik twitter ni ea. ngehh. tahu tak, pernah sekali tu, sampai 4 kali aku kena dalam sehari. dushh ! -.-" eh, korang ade twitter jugak ke ? jums kita bertweet tweet :)


lepas tu, aku agak teruja dan sangat berterima kasih kepada yang sudi memberi ulasan tentang blog aku di SINI. and insyaAllah, aku pergi terjah korang semua balik ea ! korang yang lain pun, jemput lha komen pasal blog fya kat SINI. and than, fya komen korang balik. amcam ? :)
eh, bukan tu main point aku untuk entry ni. baiklah. now, aku nak teruskan matlamat entry :)

5 : Carta Hati - Najwa Latiff
lagu ni mengisahkan seseorang yang bertahkta dihatinya. means, dia lha satu - satunya yang berada paling top dalam hati. dan akan setia selama - lamanya.

4 : Obsesi - Aqasha
lagu ni digunakan sebagai lagu tema dalam drama siri " Gemersik Kalbu " yang baru sahaja tamat. yang dinyanyikan oleh hero drama itu sendiri. lagu ini mengisahkan seorang jejaka nak tackle wanita tu. segala bagai yang ade pada wanita tu, memang perfect untuk jejaka tersebut. and jejaka tu begitu berharap agar si wanita tu terima cintanya.

3 : Introducing Me - Nick Jonas
fine. ni lagu versi lain lha pulak. simple. lagu ni just menceritakan pasal dirinya kepada si wanita. macam biodata gitu. lagu ni pun, relax.

2 : Lelaki Seperti Aku - Alif Satar
lagu yang mengisahkan girl nak tackle si jejaka. terbalik. sedangkan, si jejaka tu dah pun berpunya. and si wanita tu jugak sanggup buat apa sahaja untuk jejaka yang berjaya menawan hatinya itu. even, ada lelaki lain nak kat dia, dia tetap setia nak kat jejaka tu jugak. tapi, setia dia macam tak kena tempat lha pulak -.-"

1 : Pokok - Hazama Feat Meet Uncle Hussain
fine ! ni lha lagu paling ter TOP ! and bukan mudah untuk lagu lain merampas tahkta lagu ni. even time separuh akhir AJL 26, aku tak tengok pun lagu buat persembahan. tapi, aku dah agak da. orang undi, hazama. yang nyanyi, nubhan. memang cicir lha lagu ni kann -.-" mengikut fahaman aku, lagu mengisahkan seorang insan yang mahu menempuh hidup. tu fahaman aku lha. and lagu ni sangat relax. senang nak nyanyi. and sangat cool :)

akhirulkalam, ini lah carta TOP 5 hak milik kekal Fya Pelangi :)

nak download ? cari di SINI ^^,

Comments

Wahh semua lagu ni best best :) Terbaik !

follow dah. cantek blog.
Anonymous said…
yg lain semua nice kecuali lagu obsesi tu.. tak minat sangat kut.. hehe..
Nyamuk Terbang said…
minat carta hati ^^
bebeldotsorang said…
wah terbaik la design blog awk yg baru ni hehe..cun!..

tapi nape lagu dari Tasha Manshahar xde?ekekeke