| AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIK ! Sangat Setia of Fya Pelangi | +Follow | Dashboard |
HOME TUTORIAL & FREEBIES NOVEL ORDER


BREAKING NEWS !

Rita Rudaini Belum Ada Pengganti


 

Krisis rumah tangga dramatis Rita Rudaini, 37, dengan suaminya yang juga merupakan pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zafuan Abd Radzak, 26, masih lagi tiada kata putus sehingga ke hari ini walaupun sudah tiga tahun berlarutan.
Namun, pelakon jelita ini berkata, dia sudah lali dengan apa yang berlaku ke atas dirinya dan kini mahu fokus dalam karier serta perniagaan kecantikan RS Collagen yang diceburi untuk membesarkan anak-anak.
Pelakon yang mesra disapa Rita ini hanya mahu menunggu keputusan mahkamah akan konflik rumah tangganya yang sudah setahun menjadi kes mahkamah. Rita juga berkata seandainya jodoh dengan Aidil masih panjang, dia berdoa agar Allah S.W.T membukakan semula pintu hatinya yang sudah kosong terhadap Aidil. 
"Bila saya fikir semula, soal jodoh adalah ketentuan Ilahi. Jika jodoh kami panjang, saya reda untuk menerimanya semula tapi jika kami memang sudah tiada lagi, saya tetap reda juga. Saya percaya hanya Allah swt yang tahu apa yang terbaik buat saya dan anak-anak," katanya kepada Harian Metro.
Rita yang masih belum terfikir untuk mencari pengganti juga tidak kisah jika sekali lagi dijodohkan dengan lelaki muda kerana faktor usia bukan penentu kebahagiaan. Apa yang penting baginya, lelaki itu haruslah mempunyai pendirian, tahu tanggungjawab serta mampu memimpin.
Sementara itu, Rita berkata sudah setahun Aidil tidak menjenguk dua anak lelaki mereka, Airit Rayyan Rizqin, 4, dan Airit Rafqa Arjuna, 2. Dia risau jika anak-anak akan menjadi kekok dengan ayah mereka sendiri.
Walaupun ada yang mengatakan Rita sengaja mencipta jarak antara Aidil dan anak, dia tidak pernah melakukan sedemikian malah Rita turut mengundang Aidil bermalam di rumah sewaktu bulan puasa untuk meluangkan masa dengan Rayyan dan Arjuna. Namun Aidil sudah dua kali membatalkan temu janji untuk bertemu mereka.
Rita yang baru menamatkan penggambaran drama "Safa dan Marwah" akan berehat sepanjang Ramadan untuk meluangkan lebih masa bersama anak-anak.

Nota Kaki : *kuat Rita ni :)

SUMBER : SINI

0 Comment[s]:

ShareThis