And The Winners Are. . .


baiklah. tanpa melengahkan masa. korang pun mesti malas nak baca ucapan pepanjang mengalahkan menteri kannn. wakaka.


TOP REFERRAL [ PURSE HANDMADE ]
SPONSOR / PM : Ct N Honey
http://farraanuar.blogspot.com/2013/07/giveaway-topup-ramadhan-fyapelangicom.html


YANG RAJIN [ DOODLE x 2 ]
SPONSOR / PM : Rien Rose
http://mylife-leogurl94.blogspot.com/2013/07/giveaway-topup-ramadhan-fyapelangicom.html
http://sibodohjangankacau.blogspot.com/2013/07/giveaway-topup-ramadhan-fyapelangicom.html


RANDOM.ORGSENARAI NOMBOR PESERTA ]

TOPUP RM 5 x 2
SPONSOR / PM : Nyamuk Terbang
( 109 , 50 )

TOPUP RM 5 x 4
SPONSOR / PM : Shawn Razaleigh
( 23, 1, 104, 57 )

TOPUP RM 5 x 2
SPONSOR / PM : Zamani Mohammad
( 14, 20 )

TOPUP RM 5 x 4
SPONSOR : Aufa Cicie
PM : aufa.cicie@yahoo.com
( 65, 92, 116, 10 )

TOPUP RM 5 x 10
SPONSOR : Mia Liana
PM : https://www.facebook.com/fyapelangi
( 15, 7, 72, 27, 4, 64, 74, 29, 84, 98 )

TOPUP RM 5 x 6
SPONSOR : Cerita Sekupang
PM : https://www.facebook.com/fyapelangi
( 110, 82, 22, 69, 39, 85 )

TOPUP RM 5 x 2
SPONSOR : Abam Ming
PM : https://www.facebook.com/fyapelangi
( 19, 120 )

TOPUP RM 5 x 2
SPONSOR : Gadis Jelita dan Baik Hati
PM : https://www.facebook.com/fyapelangi
( 6, 36 )

BLOGLIST RAMADHAN x 5
( 118, 51, 99, 63, 101 )


mintak maaf segala silap dan salah sepanjang menjalankan GA ni a.k.a sepanjang hidup ! dan jutaan terima kasih kepada para peserta yang join. tidak lupa juga kepada para sponsor yang sudi menaja dan menyokong. alhamdulillah ! semoga tautan ukhuwah kerana Allah ini takkan terhenti sampai di sini sahaja. jangan lupa singgah lagi, komen sana sini :) pada yang kurang bernasib baik, jangan berputus asa. sudah adat pasti ada yang menang dan kalah. teruskan usaha tau dalam dunia blogging ni ! CHAIYOKKK ! ;)

Kenangan GA : SINI
Kenangan Sponsors GA : SINI
Kenangan 10 Top Referral GA : SINI
Nak jadi agen topup MURAH ? : SINI

pssst : jangan tuntut lelambat. nanti melepas. jangan lupa cakap terima kasih sekali kat para sponsor. 

alhamdulillah, Allahu Akbar ! :D

Comments

Eyma su said…
tahniah yg menang..hmm..hehe
myafarisha said…
acano nk PM ?
Syuhada Salleh said…
thniah kpd yg bjaya..
Adam Faiz said…
Alhamdulillah,menang dua hadiah,hihi,thank You
zahidahwahid said…
tahniah untuk semua pemenang yang bertuah....
Fara Athira said…
Alhamdulillah , farra menang :')
Noor Najwa said…
alhamdulillah mng to4 rm5 ...
RaisyaSukor said…
alhamdulillah, no 29 melapor diri!!
cik amal said…
tahniah pada pemenang
alhamdulillah terima kasih hihi
Invisible Me said…
Alhamdulillah. Dapat jugak jadi bloglist Ramadhan. Makaseh :)
ArifahLee's said…
Saya peserta nombor 10. Saya dah email kat sponsor tp sponsor tak bg respon lagi.
Syan_Neesa said…
tahniah kepada yg menang!
sha dhira said…
alhamdulillah... tahniah kepada yang menang..
leogurl94 said…
Alhamdulillah . tak sangka menang dua hadiah . >.<