Mencari Pembaca - Novel Kontrak Janji Setia Antara Kita !

alhamdulillah ! masa yang ditunggu, telahpun tiba ! akhirnya, Novel Kontrak Janji Setia Antara Kita telahpun boleh didapati secara fizikal dan edisi penuh ! dah bole sampai ke pangkuan ! HAHA. tak perlu nak tunggu episod demi episod lagi. kann ? :)

mungkin ada sesetengah pihak yang bertanya, dari mana wujudnya novel ni ? kenapa tetiba je nak cerita pasal novel ni ? ohoho, ok. novel ini pernah diterbitkan minggu demi minggu, episod demi episod di blog ini. dan sekarang, fya telah asingkan di ruangan khas, SINI. dan seterusnya, kami berhasrat untuk menerbitkan blog khas untuk novel ini. iaitu di http://novelpelangi.blogspot.com. *cerita sejarah lha pulakk. HAHA.


berkenaan dengan harga, harga asal ialah RM 27. namun, sebagai pembukaan, pihak Kaki Novel telah berbesar hati memberi RM 4 sebagai diskaun. so, tinggal RM 23 je lha kann. malah, kepada 40 pembeli terawal akan dapat tandangan ekslusif penulisAii Fariza :) so, acane ? rase teruja kann ? HIHI.

macam mana nak order, nak tanya, or segalanya ?
bole contact fya di FanPageFaceBook atau kepada tahi-twitter, bole lha berhubung di Twitter. tak pun, bole contact dan order directly ke penulis novel ini sendiri, https://www.facebook.com/AiiFariza ( Aii Fariza ). nak lagi mudah, terus ke Aii Fariza lha tau.

heppp. tunggu ape lagi ? bole order sekarangg ! :)

Comments

s.h.a said…
so dah x klua online dah la?? kene beli la??? alaaaa
Fatin Aisyah said…
mashaAllah..tahniah kerana menerbitkan novel yg sangat best dan membuatkan saya banyak bermain dengan emosi..teruskan menuis..all da best
Unknown said…
xsbar nk bce nvel niey...