Lamanya Awak Merajuk Dengan Saya. . .


" awak pergi mana ? saya tunggu awak. . . sedihnya, Allah sahaja yang tahu. . .

awak biar saya sendiri, sunyi. awak sibuk dengan urusan harian awak. sampai hati awak abaikan saya. tapi takpe, saya faham keadaan awak. dan akan tetap setia menunggu awak. . .
awak tahu, kawan - kawan awak pun ade tanya pasal awak kat saya. diorang tanya, kenapa awak biarkan saya sendiri ? tak update saya  pun ? saya pun cakap, awak kan busy. saya faham awak, faham sangat ! tapi, awak jangan lha lupa untuk jenguk saya lagi tau. saya tunggu ni. tu, kesian followers awak, yang shout awak, awak tak reply pun. nanti awak free, awak jenguk diorang sekali tau :) ", kata blog kepada tuannya -.-"


kome hado blog kome cakap macam tu kat kome ? hadooo ? HAHA. blog aku je cakap macam tu. alhamdulillah, Allah masih berikan aku peluang untuk bernafas pada hari ini, perbetulan kesilapan selama aku hidup sebelum aku mati dan mengupdate blog kesayangan aku ni. teruja jugak rasenya bila ade kawan - kawan alam realiti, alam maya bertanya, kenapa aku tak update blog ? haizz. rasa macam best friend plak aku ngan Lisa Surihani. *ape kaitan ? -.-" HAHA. busy sket ngan hal dunia kat USIM tersayang tu. ewahh ! alhamdulillah, ni mid sem break + cuti raya haji ni, berkesempatan lha jugak bukak teratak ni. entry ni sebagai muqadimmah lha untuk entry selepas ni setelah 2 bulan lebih tak update. HEHE. insyaAllah, idea tu da ade. tinggal nak cari cara je biar idea tu diolah menarik. HEHE. *bajet bagosss jap :P
nah, fya tinggalkan https://twitter.com/fyapelangi untuk mengeratkan ukhuwah di sane. HEHE. jangan lupa follow tau. eh, tegur jugak lha sekali :3

Comments

Azee Hana said…
haha....hebat blog awak ckp..saya pon baru je hapdate slpas brhbuk blog saya..hooho