| AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIK ! Sangat Setia of Fya Pelangi | +Follow | Dashboard |
HOME TUTORIAL & FREEBIES NOVEL ORDER


BREAKING NEWS !

VIDEO : I'm Sorry - Dato' Lee Chong Wei

assalamualaikum ;

wahhhh. alhamdulillah, sejuk hati tengok rakyat Malaysia bersatu hati menyokong DLCW. tolak fahaman politik, tolak pasal bangsa. semua sokong. alhamdulillah ! tengok TL twitter, tak henti melaungkan #ThanksLCW sampai trending jadinya. even, masih terdapat sesetengah pihak yang kolot nak melibatkan politik dalam hal ni. pffft. namun, alangkah indahnya jika kita bersatu untuk islam juga begitu :)




serius, bila terbaca TWEET pertama DLCW selepas game, sebak aku jadinya. yela, korang pun tengok game td kann ? see, he was did the best ! Lin Dan kecut perut jugak nak lawan DLCW tadi. serius kagum. atau lebih tepat lagi, Lin Dan menang hanya nasib. dan jujur, aku tak nampak DLCW nak menang sebab RM 4 juta yang ditawarkan. beliau cuma mahukan emas untuk negara. untuk kita !



kat sini, ade beberapa babak game diorang dan ulasan diorang kepada pihak pemberita.

Olimpik London
Lin Dan VS Lee Chong Wei

akhirulkalam, TAHNIAH DATO LEE CHONG WEI !

WE ARE PROUD OF YOU :)

jangan lupa untuk Azizul Hasni Awang bagi acara keirin.

thanks dato'. hadiah paling bermakna pada ulang tahun ke 20 ni :)

10 Comment[s]:

Emas Putih said...

LCW the best ever after.. btw follow sini

Mira Adzlia said...

mmg sgt berbangga ngan DLCW....mse beliau nanges, rse nk nanges skali..mmg da btakung air mate..huhu..tharu sgt ngn smangat beliau..kn bgus klu sume atlet ader smangat mcm tu :)

Fya Pelangi said...

@Emas Putih : yup, tiada tandingan :')

Fya Pelangi said...

@Mira Adzlia : hee. tahu takpe. sebak sgt. time last game tu, terduduk dy. haizz :/

ElixirReyn said...

Memang. he did unite all of malaysian.. Kalau bersatu utk Islam mcm tu mmg indah & semangat!!.

ekceli , Bagi aku CW tetap mng walaupun dia kalah dgn ling dang tu,ececeh =P

Fya Pelangi said...

@ElixirReyn : kan ? he is already won for 2.8 million malaysians :')

dayteenlea said...

legendary

btw dah jadi follower.nak sesakkan sini.haha

Fya Pelangi said...

@dayteenlea : terima kasih ;)

^^eKaTiKaH^^ said...

LCW tetap hebat dimate kite ^^,

Fya Pelangi said...

@^^eKaTiKaH^^ : hehe. tahu takpe. berbangga kita dengan beliau ;)

ShareThis