| AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIK ! Sangat Setia of Fya Pelangi | +Follow | Dashboard |
HOME TUTORIAL & FREEBIES NOVEL ORDER


BREAKING NEWS !

SPM ! Jangan Biarkan Perasaan Takut Menguasai.

salam setia ;

wah wahh. adik - adik ! bersemangat pulun SPM ea ! yela. exam yang terakhir dalam alam persekolahan kann. SPM ni jugak lha penentu nak kemana lepas ni. kalau baik, baik lha. kalau tak, tak lha. namun, semuanya bergantung pada rezeki yang Allah dah takdirkan. kita sebagai hambaNya, usaha ! kemudian, doa dan  tawakal. jangan lupa doa untuk kawan - kawan jugak ;) sesungguhnya, apa yang Allah berikan, itu lha yang terbaik. percaya lhaa !

pape pun, buat betul - betul. yang mane bole skor tu, jangan lepaskan. esspecially kalau macam BM, rugi tak A+. malu dengan bangsa lain. Pendidikan Islam, malu kalau tak skor. subjek agama tu ! dan lain - lain. oke dear ?

sumber gambar : google

" من جد وجد ومن زرع حصد "

p/s : acehh. bajet SPM dulu straight A lha kunun -_-"

12 Comment[s]:

Asyikin said...

hahaha, suka p/s tu, bagi nasihat mcm straight a's kn. hihihi. Yng bercakap nie pun sama jek -_-

cik pha said...

budak pintar berkata2 hahahaha

sergeant keroro said...

hehe, SPM bukan ada pape pong. #poyo :p

smilenajah93 said...

all the best SPM candidates :)

aimie amalina said...

weeeee
betol2
gud luck semua adik2 spm!

c@PtA!n a!Dz@M said...

okay kak . thanks . saye dapat a bm hari tu . hehe .

FYA PELANG! said...

@Asyikin: haha. tahu takpe :P

FYA PELANG! said...

@cik pha: well. you know me :P

FYA PELANG! said...

@sergeant keroro: haha. betul ! tahu takpe :P

FYA PELANG! said...

@smilenajah93: ;)

FYA PELANG! said...

@aimie amalina: ^.^

FYA PELANG! said...

@c@PtA!n a!Dz@M: aku A++ senyap je bhai ! haha.

ShareThis