Perbicaraan Yang Bukan Sebarangan !

salam setia ;

sebelum ini aku hanya menyepi,
menunggukan kehadiranmu di sisi,
hanya bertemankan lagu menjadi seri,
menunggu hadirnya bidadari.

setelah tibanya sinaran,
diriku rindu padamu,
wajahmu selaluku terbayang,
angan dan fikiranku pun melayang.

andai aku tahu kau cinta itu,
tidak akan aku menyakiti kamu,
akanku berikan kasih sayang ini,
pada kau yang ku pujai.

tunjukkanlah aku, buktikanlah itu,
moga aku tahu kau tidak menipu,
kerna aku takut kau tinggalkan aku,
moga kau tahu ku juga mencintaimu. . .


sumber gambar : google


Comments

syera said…
ok dear...i'll always be with u! wakaka~

dahh. jgn sedih2. aku tak reti nak menghayati puisi nehh. :lari
Unknown said…
@syErAh: opps. mane ade sedey lha ;DD
Unknown said…
fya nyanyi utk reyn nanti eh =D
Unknown said…
@ReYnn: mane bole. soh af :)