| AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIK ! Sangat Setia of Fya Pelangi | +Follow | Dashboard |
HOME TUTORIAL & FREEBIES NOVEL ORDER


BREAKING NEWS !

Tazkirah Jumaat #1 - Marah

salam setia ;


haa. gambar ape ni ? ni gambar tengah marah lha :) eheh. apa nak cakap, marah ni setan punya keja senanya. die saje bagi ite hangat supaya ite boleh tergolong dalam golongannya. nauzubillah. ubat paling mujarab, pergilah berwudu', baca quran. yang paling pantas, cepat - cepat beristigfar. tak baik marah marah ni. nanti orang pun tak suke nak kawan, kan ? baiklah. ade doa jugak nak ilangkan marah. nah.


terbukti. perasaan marah memang dari syaitan laknatullah. memang Allah pun perintah suruh sesatkan manusia. maka, ite hati hati lha ea. :) tamaw marah marah ea kawan kawan :)

sumber gambar : google
peace ^^

5 Comment[s]:

miss ct said...

Assalamualaikum...
entry terbaik... tq sudi kongsi ilmu =)

FYA PELANG! said...

@miss ct: waalaikumusaalam. yeah. sharing is caring :P same same :)

AleeyaLiya said...

sangat setia boleh tak buat tutorial mcm mana nk buat kotak tittle sidebar mcm sangats etia yg warna pink tu hah.. liya buat tak jdi pon..

Cityiklan said...

Cityiklan
Iklancoffee
andaforex
iklan percuma Online Malaysia

FYA PELANG! said...

@AleeyaLiya: hehe. suda :)

ShareThis